| 0 yorum ]

İşim gereği Ramazan aylarında hep iftarımı ofiste yapmam gerekiyor son 3senedir.Bu yüzden Ramazan'ı çok sevmeme ve 4gözle beklememe rağmen hep buruk geçer benim için.Evde iftar yapmak gibisi yok sonuçta.İftara yakın yapılan yemekler mis gibi kokar ve sabırsızlıkla ezanı beklersiniz ailecek.Sonra hep beraber 'Allah kabul etsin' duaları içinde çok güzel bi fitar yemeği yenir.Ardından da mis gibi demlenmiş çaylar mideye indirilir.Bunun kadar güzeli varmıdır ki.İşte dediğim gibi bu zevki yaşayamıyorum maalesef.İşyerinde hazır yemekle oruç açmakla Ramazan'ın tadıda çok fazla çıkmıyor.Bir de tam iftar saatinde ya da iftara 5-10dakika kala gelen müşteriler vardır ki asıl onlar insanı çileden çıkarır.Bu nasıl bir mantıktır hiç anlamam.Kimse oruç tutmak zorunda değil.Ama karşındakini de hiçe saymak kadar sinir bozucu bişey yok.Bazı insanlar var ki iftara yakın bir zamanda gelir,sizin sipariş ettiğiniz yemek gelir ve ezan okunur.Hiçbirşey almıycak olmasına rağmen yine de kalkıp gitmez...[...]

Bunun dışında bir de gün ortasında elinde cips çikolata gibi yiyceklerle karşınızda oturup büyük bir iştahla yiyen tipler vardır.Hiç unutmuyorum geçen yıl bir müşterim elinde kocaman bir cips paketiyle karşımda oturup otel sorduktan sonra bana da cips ikram etmişti.Kendisine oruçlu olduğumu söylemiştim.Bunun üzerine cips paketini kaldırıp özür dilemişti...Tabi ki böyle olmadı:)Büyük bir iştahla yemeye devam etmişti:)

Neyse bu beni çok sinir eden bir olaydır.Bunun için bloğumda paylaşmak istedim.Eğer sizde bu tarife uyan bir müşteri tipiyseniz...olmayın:)

0 yorum

Yorum Gönder