| 0 yorum ]

Kurt Seyt ve Shura'yı ilk okuduğumda lise 2. sınıftaydım.Çok fazla kitap okumak gibi alışkanlığım olmamasına rağmen bu kitap beni çok etkilemişti.Şu günlerde kitabı uzun uğraşlar içinde buldum ve okudum tekrar.Hatta çok merak ettiğim devam kitabı olan Kurt Seyt&Murka'yı da şu sıralar okuyorum.O da bitince düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım.Kurt Seyt,yazar Nermin Bezmen'in dedesi oluyor.Kitabın konusu ise en kısa haliyle Bolşevik ihtilali sırasında sürüklenen hayatlar!Kurt Seyt ve Shura bir balo sırasında karşılaşıyorlar ve binbir zorluklarla aşklarını yaşamaya çalışıyorlar.Okurken onların aşkına imrenmeden edemiyorsunuz.Acaba ben bu fedakarlığı yapabilir miydim diyorsunuz.Sizi bilmem ama benim cevabım 'Evet yapardım'oluyor.Kitapda büyük bir aşkın yanı sıra tarihe de tanıklık etmiş oluyorsunuz.Anlatmaya kalkarsam sayfalar yetmez.Kısacası okumanızı tavsiye ederim...

0 yorum

Yorum Gönder