| 0 yorum ]

Evet bu konu okullar açılmasına yakın bir süre kala tüm öğrencili evlerin konusu haline gelir.Hatta kimisi açılmasını geçtim ne zaman tatile girdiğini merak eder duru.Bunlardan biri de bir zamanlar bendim:))Bu sene daha önce karşılaşmadığım bir durum oldu benim için.Çünkü okullar 24Eylül Perşembe günü açılacakmış.15senelik öğrencilik hayatım boyunca ben hafta ortası okul açıldığını daha önce hiç duymadım.Eğitim sistemi zaten hızla değişiyo anladıkta bu abukluk niye.2gün için onca insanı bayram çıkışı telaşe sokma sebebi nedir anlayamadım doğrusu.İşin kötüsü bir arkadaşımla girdiğim iddiayıda kaybetmeme sebep oldu.Perşembe günü okul mu açılırmış diye inada bindirdim.Sanırım Böğürtlenli magnumun parası benim cebimden çıkacak bu gidişle.Bu arada bayram tatili planı yapanlar da planlarını bu doğrultuda yapmalılar.gerçi bir çok insanın okulun ilk iki gününü kaale alıcağını sanmıyorum.Bu yıl okulların kapanma tarihi ise şu şekildeymiş...[...]

Sömestr tatili bu yıl 22 Ocak-8 Şubat tarihleri arasına denk geliyor.Yıl sonu ise 12Haziran tarihinde olucak.Şimdiden herkese iyi bi eğitim dönemi dilerim.

0 yorum

Yorum Gönder