| 0 yorum ]

2gündür Mustafa Ceceli'nin albumu dinliyorum.Şarkıların hepsi birbirinden güzel.Bütün gün dinleseniz sıkılmazsınız.Şarkılarından çok zaten Mustafa ceceli'nin efendi kişiliğini daha çok seviyoruz galiba.Albumde bir şarkı var.Bir ara nasıl bütün düğünlerde ferhat Göçer'i dinliyorduk,bu da o yolda bnce hızla yürür.Çok güzel bir şarkı.Bu yüzden blogumda paylaşmak istedim.Henuz klip çekilmemiş.Bu yüzden sizin için bir video yaptım.Şarkıyı aşağıdan dinleyebilirsiniz...[...]



Mustafa Ceceli-Hastalıkta Sağlıkta
by tlgaynr

Şu hercai hayata bir kere geldik
Yedik içtik doyduk kalktık hesabı birlikte verdik
Sinsi hayat ihtirası bana hiç uğramadı
Dünya malı zenginin olsun sen benim kadınım

Seni hastalığımda sağlığımda da yanımda görmeliyim
Güneşin doğduğunu da battığını da senle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar olsun yeniden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsek de yanyanayız

0 yorum

Yorum Gönder