| 1 yorum ]

Şimdiye kadar bir çok yere yorum yaparken veya üye olurken harf doğrulama aşamasından geçmişsinzdir.Hatta bir çoğumuz bu doğrulamalara sinir oluruz.Bazen de komik kelimeler çıkar ortaya.Bu gün Dailymotion'a üye oldum.Ve üye olurken harf doğrulamaya geldiğimde çok şaşırdım ve kendi kendime güldüm.Çünkü bütün bilgileri girdikten sonra İNSAN OLDUĞUNUZU KANITLAYIN yazıyor harf doğrulamanın yanında.Resmen size meydan okuyor,doğrulayamazsan insan değilsin diyor:)Çok komik gerçekten de.Bunu yazanın mantığı o arada nasıl çalışıyordu anlayamadım doğrusu.Ben de dediklerini yaptım ve insan olduğumu kanıtladım onlara.Bundan sonra biri bana hayvan demeye kalkarsa elimde kapı gibi delilim var:)))

1 yorum

ÖndeR ÖRNEK dedi ki... @ 22 Kasım 2009 09:28

Valla ben sen kadar olaya sempatiyle bakamadım.

Olay bence eğlenceli değil.Hatta bu düpedüz HAKARETTİR.

Bu gerçekse ve şaka için yapılmamış birşeyse,büyük tepki çekeceğini ve o yazının değişeceğini düşünüyorum.

Yorum Gönder