| 0 yorum ]

Size daha önce Kurt Seyt&Shura kitabıyla iligli düşüncelerimi paylaşmıştım.Bu serinin ikinci kitabı olan Kurt Seyt ve Murka'yı da hemen peşinden okudum ancak yazmak için fırsatım olmadı.Murka Kurt seyt'in karısı.Kitabı okurken bi insanın çok güzel giden hayatını nasıl mahvedebiliceğini bir çok örnekle gördüm.Murka,Shura'nın aksine sevdiğinin ne hissettiğini anlamayan gözünü kıskançlık bürümüş bir kadın bana göre.Öyleki onun bu kıskançlıkları ikisininde hayatını alt üst ediyor.Tabii hayatlarının alt üst olmasında Seyt'in lüx düşkünlüğü ve bitmek bilmeyen çapkınlıklarının da payı var.İki kitabı da okudum ve Shura'yı kendime daha yakın buldum.Tamamen yaşanmış bir hikaye olduğu için beni daha çok etkiledi.Gerçek yaşam romanları okumakdan çok hoşlanıyorum.Öyle ki Seyt öldüğünde sanki tanıdığım biri ölmüş gibi üzüldüm.İki kitabında son sayfalarında roman kahramanlarının resimleri yer alıyor.Sürekli o resimlere bakarak okuyunca konu iyice insanı içine çekiyor.Okumak isteyenlere tavsiyem iki kitabı peşpeşe okuyun.Ara verirseniz bi çok detayı atlayabilirsiniz.Kısacası güzel bir kitaptı.Okumanızı tavsiye ederim

0 yorum

Yorum Gönder