| 0 yorum ]

Aşk-ı Memnu sezona çok merakla beklenen yeni bölümlerle hızlı bir giriş yaptı.Ben de Aşk-ı Memnuyu bütün hafta bekleyenlerden biriyim.Özellikle Behlül ve Bihter'i kim gördü sorusu sezon finalinden itibaren çok fazla konuşulan konulardan biri oldu.Bana göre başından beri iddia ediyorum onları Beşir gördü:)Dün akşam izlediğimiz bölümde de bu iddiaya biraz daha yaklaşmış olduk.Ajda Pekkan ve Toygar Işıklı da dizi için bir şarkı seslendirmişler.Ne kadar da uyuyor sahnelere bu şarkı.






Bir sayfa kopuyor zamandan
Ayrılırken sen yanımdan
Bu aşkın daha en başından
Korkuyordum ben sonundan
Bir günah gibi gizledim seni
Kimse görmedi seninle beni
Ağlar içim güldü gözlerim
Bir günah gibi gizledim
Ne bugün ne de yarından
Beklediğim ne kaldı
Beni o gün senden kıskanan
Resimler sarardı...

0 yorum

Yorum Gönder