| 0 yorum ]

Grup Hepsi,Gülçin'in gruptan ayrılmasından sonra yollarına 3kişi devam etmeye karar vermişlerdi.Gülçin'siz ilk albumlerini de piyasaya sürdüler.Albümün ismi 'SIR'.Bana kalırsa Gülçin'siz şarkılar 3tane kızın bir araya gelip mıyıl mıyıl çıkardıkları bir sesten ibaret.Benim asıl beklediğim Gülçin'in çıkaracağı albüm.Bundan çok daha güçlü olacağına eminim.En azından belli bir tarzı olucaktır ve hayran kitlesi de buna oranla değişecektir.Umarım beklediğim gibi olur da albümü patlama yaşar.Gerçi bunlardan banane.Hepsinin fanı ya da takipcisi değilim.Ama bu 3kıza inat Gülçin'in daha başarılı olmasını istiyorum nedense.Öyle bi albüm yapsın ki 'Sizin 3nüzün yaptığını tek başıma' yaparım mesajı versin:)Neyse şarkıyı dinlemek isteyenlerde vardır tabii ki.Dinleyin bakalım beğenicek misiniz?Ayrıca muhtemelen şarkının sözlerini anlamakta güçlük çekiceksiniz.O yüzden şarkı sözlerini de sizinle paylaşma gereği duydum:)İşte Grup Hepsi ve Sır...[...]



Kaç defa sordum, cevap verdin
Sana karşı hiçbir şey yok içimde.
Merak ettim kusursuz musun?
Seni sevmeye mecbur muyum?
~
Peki öyleyse baktığında bana neden titriyorum?
Başka bir kızla gördüğüm anda niye kısanıyorum?
~
Sana bir sır vereyim şaşırma
Aslında seviyorum ben de seni
Ama hep korkularım vardı
Bitmez sorumlarım vardı
Söylüyorum ben de şimdi
Ben de şimdi..
nanana nanana nanana

0 yorum

Yorum Gönder