| 0 yorum ]

Yemeksepeti.com sürekli kullandığım bir sitedir.Bugün siteye girdiğimde ana sayfada bulunan bu başlık dikkatimi çekti.Espri amaçlı yapılmış bir şarkı 'Bir Tostla Ömür mü Geçer?'.Konsepti TBWA/ İstanbul tarafından oluşturulmuş.Söz ve müziği Mert Tünay'a ait şarkı da yalnızca tosta esir olmak istemeyen,farklı tatlarıda denemek isteyen bir gencin hikayesini anlatmışlar:)...[...]

Şarkıyı buradan dinleye bilir ve indire bilirsiniz.

bir tostla ömür mü geçermi hiç
için için ağlıyorum
o tostu görünce karşımda
karalar bağlıyorum

bir tostla hayat mı sürermi hiç
deli gibi ağlıyorum
sabahtan akşama kırk yıldır
tostumu yağlıyorum

e ama artık
yeter artık
esirin miyim senin ben

gün gelecek devran dönecek
suşiler muşiler yüzüme gülecek
bir tek kuru tostla bir daha asla
kuş sütü olsa da az gelecek

bir tostla ömür mü geçermi hiç
heyecan istiyorum
çift kaşarlı olsan nolur
ben kebap istiyorum

e ama artık
yeter artık
esirin miyim senin ben

gün gelecek devran dönecek
suşiler muşiler yüzüme gülecek
bir tek kuru tostla bir daha asla
kuş sütü olsa da az gelecek

0 yorum

Yorum Gönder