| 0 yorum ]

Sıla son albumunun 2. video klibini İnşallah isimli parçasına çekmiş.Bu şarkıyı tam olarak daha önce dinlememiştim.Fakat bir çok arkadaşımdan 'süper şarkı mutlaka dinlemelisin' diye tavsiyeler almıştım.Klibi de gayet hoş olmuş bana kalırsa.Özellikle masada hep beraber şarkı söyledikleri bölümler bana Candan Erçetin'in Elbette klibini hatırlattı.Masada şarkıya eşlik edenler arasında dikkatimi iki kişi çekti.Birisi Selena da Burak karakterini oynayan Gökhan Keser,diğeri de Dudaktan Kalbe'nin kötü kadınını oynayan,rolune gıcık olduğum ama kendisini beğendiğim:)Gözde Kansu.İnşallah'ın sözleri Sıla,Müsiği ise Sıla ve ve Efe Bahadır'a ait.Hadi şimdi klibi hep beraber izleyelim...[...]





İnan kalmadı solumda dermanım
Dün bütün gece oturdum ağladım
Hekimde yok çaresi
Dile kolay kalbe zor söylemesi x2
Sende de hava kışa düşmüştür
Eminim ellerin dizlerini dövmüştür
Bir ışık yakmaz hayat
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür x2
İnşallah
Unutursun unutursun sende
Kendimi avuturum uyuturum bende
Zamanla unuturum bende x2
Sende de hava kışa düşmüştür
Eminim ellerin dizlerini dövmüştür
Bir ışık yakmaz hayat
Mecbur ayrılığımız aşka küstürmüştür x2
İnşallah
Unutursun unutursun sende
Kendimi avuturum uyuturum bende
Zamanla unuturum bende x3

0 yorum

Yorum Gönder