| 1 yorum ]

...sensiz kalacak bu liman,sensiz batacak bu güneş...
Ayrılıkları hiç sevmiyorum.Zaten kim ister ki sevdiği insandan ayrı kalmayı.Geçen yıl aşkım askere gittiği zaman da ayrı kaldık.Özlem dolu tam 460 gün!Şimdi mecburi ayrılıklara bi tanesi daha ekleniyor.Aşkım bugün bir süre çalışmak için Bodrum'a gidiyor.En az 2 ay görüşemiycez.Bu ayrılığın bizim geleceğimiz için iyi bir hamle olmasını umut ediyoruz.İnşallah birşeyler yoluna giricek ve istediğimiz şeyleri daha rahat gerçekleştirebilicez.Otobusune yalnızca saatler kaldı.Bakalım gelecek günler bize ne getirecek.Herşey çok güzel olacak diye umut ediyoruz ve öyle de olacak.Seni çok seviyorum aşkım ve çok özliycem...

1 yorum

Azohba dedi ki... @ 31 Mayıs 2009 07:49

Canım aşkım bende seni çok seviyorum vede çok özlicem bir an önce temmuz olsada yanım agelsen hem kavussak hemde uzun süredir yapmadığımız tatilin bi açısını cıkartsak bakalım nasıl olucak bu yaz :).Çök özledim şimdidens eni canım askım birazdan konusuruz telefonda zaten öptüm canım askımı byy

Yorum Gönder