| 1 yorum ]

Bugün sevgililer günü.İstanbul'da, hava sanki tüm sevgililere kıyak yapmaya çalışır gibi günlük güneşlik.İnsanlar ellerinde hediye paketleri çiçeklerle sevgiliyle buluşmaya gidiyor sokaklarda.Ben se bu tüm anlattıklarımı gözlemleyerek bugün işe geldim:(Sevgililer günü çok da fazla önemli olmadı benim için ama insana yine de dokunuyo ya.Benim de Aşkım yanımda olsaydı ne olurdu sanki:)Bu arada hediye paketlerine baktım da insanlar ne kadar kasıyolar bu gün için ya.Marka marka hediyeler havalarda uçuşmuş.Hatta geçen bir arkadaşım sevgilisine hediye aldığını söyledi.Bir de 'inşallah beğenir geçen sene onunkinin yanında benim hediyem çok ucuz kalmıştı' diye ekledi.Allahım yaa.Neyse..
Sevgililer günümüz kutlu olsun Aşkım seni çok seviyorum:)

1 yorum

Azohba dedi ki... @ 15 Şubat 2010 08:36

Saol aşkım ben de seni çok seviyorum :) yarın vericem hediyemi sana :)

Yorum Gönder