| 0 yorum ]

Nefes filminin fragmanını ilk izlediğimde aşkım Bingöl'de askerliğini yapıyordu.Zaten fragmanı da kendisi göndermişti bana.Vizyon tarihi asker dönüşüne denk geliyordu biz de sabırsızlıkla filme gitmeyi bekliyorduk.Gel gelelim film biir türlü vizyona giremedi.Aşkım askerden geleli iki sene oldu ve sonunda Nefes vizyona girebildi.Fakat bu sefer de bizim bir türlü sinemaya gitmeye imkanımız olmadı ve film vizyondan kalktı:)Böyle çalkantılı bir dönem yaşadım kendi içimde filmle ilgili:)Fakat sonunda izlemeyi başardım.Aslında film üzerine konuşulacak çok fazla şey yok.İzle ve gör denir yalnızca.Aşkımın askerliğini buna benzer bir yerde yapmış olmasından mıdır bilemiyorum ama ben çok etkilendim filmden.Bir çok sahne bana anılarımı hatırlattı.Kendimi oradaki askerler için dua ederken buldum bir çok kez.Özellikle telefon konuşması sahneleri beni benden aldı.Geçen gün bir gazete de Mete Horozoğlu'nun bir roportajı vardı.Telefon konuşmalarının kendi sahnesi dışında hepsinin gerçek olduğunu söylemiş.Herkes kendi annesi,babası sevgilisiyle konuşmuş.Demekki bu yüzden bu kadar duygulu olmuş bana kalırsa.Eğer sinemada izleme fırsatı bulamadıysanız mutlaka dvd sini alıp izleyin derim.

sinema - fragman - nefes filmi 16 ekimde vizyonda | izlesene.com

0 yorum

Yorum Gönder