| 1 yorum ]

Bu aralar hamurişi yapımına merak salmış durumdayım.Sürekli yeni tarifler denemek istiyorum.Gelsin poçalar gitsin çörekler durumu:)Deneme yanılma yöntemiyle de iyi sonuçlar çıkarmaya başlıycağımı umut ediyorum.Dün akşam da un kurabiyesi yapmayı denedim.Sonuç beklediğimden daha güzel oldu.Hazır almış gibi bu konuda mutavazi olamıycam:)Şimdi bir fincan çayla afiyetle kurabiyelerimi yemeye hazırlanıyorum.Madem bu kadar güzel oldu bu tarifi herkesle de paylaşmalıyım diye düşündüm.



Malzemeler:

•1 paket margarin, veya tereyağı(oda sıcaklığında olucak)
•1 kahve fincanı sıvıyağ
•3 kaşık pudra şekeri
•4 kaşık buğday nişastası
•Alabildiği kadar un (5bardak kadar)
•1 çay bardağı pudra şekeri (Üzeri için)

Hazırlanışı:
-Öncelikle margarin,sıvı yağ ve pudra şekerini krema kvamına gelene kadar karıştırıyorsunuz.(Bu işlem biraz zor oluyo,ben yapamıycam galiba dedim ama oldu sonunda).Sonrasında nişasta ve unu ekleyerek bir yoğurun.(Oyun hamurları gibi bir hamur oluyor).Daha sonra hamurdan parçalar koparıp yuvarlak yapın.160derece ısıtılmış fırında pişirin.(Üzerleri beyaz kalacak)Fırından çıkardıktan sonra pudra şekerini elekten geçirerek üstüne serpin.Sonrada afiyetle iyin:)
(Tarif için portakalağacına teşekkür ederim.Yaptığım bütün tarifleri oradan alıyorum ve hepsi çok güzel oluyor)
Not:Resimdeki benim kurabiyem:)

1 yorum

Azohba dedi ki... @ 18 Aralık 2009 16:39

Eline Sağlık Aşkitom (:::

Yorum Gönder