| 1 yorum ]

Geçtiğimiz hafta malum Kurban bayramımızı kutladık.İki bayram arası ne kadar çabuk geçti valla ben anlamadım.Zaman su gibi akıyor gerçekten.Sizi bilmem ama ben bu bayramı çok güzel geçirdim.Hatta uzun süredir geçirdiğim bayramların en güzeliydi diyebilirim.Bi kere 4 günlük tatil avantajıyla bol bol uyudum.Anneme,aşkıma,akrabalara çokca vakit ayırdım.bu da beni huzurlu kılmaya yetti zaten.Bol bol resim ve video çektik...

Bayramın birinci günü her bayram olduğu gibi dedeme gittik ve orada kahvaltımızı kurban etiyle yapılmış kavurnma yiyerek yaptık.Sonrasında da ben diğer aile ziyaretlerimi gerçekleştirdim.2.gün ise annem ve aşkımla birlikte taksim-Eminönü-Sultanahmet üçlüsünü gezdik.Gidiş yolunda trafik sıkıntısı çeksek de dönüşümüz gayet rahat oldu.4. Gün ise annem dedem kuzenimin eşi ve çocuklarıyla Maltepe sahil sefası yaptık.Çok da eğlenceliydi.Bol bol yürüdük ve mağaza gezdik.Zavallı dedem her mağazanın önünde bizi beklemekten sıkılmadı yine de yerim onu ben:)Bu arada dedemin bir anısını anlattığı videoyu eğer yükleyebilirsem sizlerle paylaşacağım.Canım dedem bir zamanlar koç diye aldığı hayvanın koyun çıkmasını çok mizahi bir dille bize anlattı.Umraım yükleyebilirim.
Gezilerimiz sırasında dediğim gibi bir çok resim çekildik.Bunların bir kaçını sizlerle paylaşmak istiyorum....

İstiklal caddesi her zamanki gibi oldukça kalabalıkdı.

Sultanahmet Camiinin bahçesindeki çimlerden yapılmış Ayyıldız çok güzeldi!

Sultanahmet meydanından aldığımız bardağı 1Liralık sahlepler:)

Ve bizim bıcırıklar maltepe sahilinde parktalar.Onları sallarken bu kadar mutlu olabiliceğimi tahmin etmezdim.
Umarım sizin bayramınızda mutlu ve güzel geçmiştir.