| 0 yorum ]

İstanbul da yaşıyorsanız ve toplu taşıma araçlarını mecburen kullanıyorsanız sinir hastası olmamanız mümkün değil.Bizim insanlarımız ne yazıkki toplu taşınmayı öğrenememiş.Bu yazıyı yazmama sebep dün işe gelirken çapraz sakız caklamasına maaruz kalmamdır.Böyle bir şey olamaz.Bu insanlar kendini ahırda mı sanıyor anlamıyorum.Arkamda bir bayan ( bayan demeye bin şahit ister) kulağında kulaklık ve ağzında bir sakız.Bataklıkta yürüyo sanki.O yetmezmiş gibi Türkçesi tam gelişmemiş kazağını pantolonunn içine sokmuş ve kendini bu şekilde dünyanın en yakışıklı insanı sanan bir adam.O da ne onunda ağzında bir sakız ve yanımda oturuyor.Sabah sabah bu kadar sakız çiğneme isteği nedendir?Çene kası mı yapıyorsunuz mübarek insanlar.Resmen kendimi minibüsten zor attım ve bütün gün baş ağrısı çektim...

Bu arada yakın bir tarihden itibaren minibüslerde ayakta yolcu almak yasak.Bu yasak uzunca bir süredir var belkide ama yaklaşık 6aydır falan ceza da yazılmaya başlandı.Önceden ayakta da olsak rahatlıkla minibüs bulabiliyorduk işe gitmek için.Zaten bir iki durak sonra da mutlaka oturcak yer oluyordu.Ben Maltepe den kadıkoy istikametine işe gidip geliyorum.Ve artık bu istikamette sabahları minibüs bulmanız neredeyse imkansız.Çünkü Küçükyalı tarafında polis çevirmesivar ve şoforler ayakta yolcu alamıyorlar ceza yememek için.Mecburen otobuse binmeniz gerekiyor.Fakat minibüslere binemeyen insanlar otobuse yoneldiği için onda da ayakta bile yer bulamıyorsunuz.Benim anlamadığım herhangi bir kaza anında yolcu zarar almasın diye minibüslerin ayakta taşınmasına izin verilmiyor.Gelin görünki belediye otobuslerinde neredeyse ön camdan fırlıyor insanlar.belediye otobusu kaza yaparsa o insanlara bişey olmıycak mı?Bunun mantığını çözebilmiş değilim.Bilen varsa bana da söylesin.Demem o ki İstanbulda bu toplu taşıma araçlarına binmek gerçekten özel bir beceri istiyor.Bi kere araca binerken önünüzdekileri devirip geçme yeteneğine sahip olmanız gerekiyor.Bunu özellikle orta yaşlı hafif kilolu kadınlar çok güzel beceriyor.ben hala o da geçsin bu da geçsin derken en sona kapının dibine kalıyorum.Daha çok fırın ekmek yemem gerekiyor sanırım:)

0 yorum

Yorum Gönder