| 1 yorum ]

Unutulmaz dizisi Atv de yayınlanan ve günümüz dizilerinde olduğu gibi geleneği bozmayan bir dizi.Malum çarpık ilişkiler.İki kız kardeş aynı adama aşık.Adam da ne yardan geçiyor ne serden.Büyük olan kardeşin hiçbişeyden haberi yok garip.Bu arada küçük kardeş adamdan hamile.Ve herzamanki gibi onu böyle kabullenen ona deli gibi aşık başka bir delikanlı.Böyle karmaşık bir şekilde kördüğüm olmuş bir dizi.Pek izlemiyorum.Ama dünkü bölümüm sonuna denk geldim.Finalde çalan şarkı çok hoşuma gitti.Sizlerle paylaşmak istedim ve bir video oluşturdum.Parçayı Halil Kurt söylüyormuş.Pek fazla bilgim yok şarkıyla ilgili ama sanırım bu dizi için yapılmış...[...]

1 yorum

Admin dedi ki... @ 8 Ekim 2009 03:39

BENDE BU KALİTELİ BLOGU NE ZMAN AÇSAM SAATLERCE OKUMAKTAN KENDİMİ ALAMIYORUM.kALİTELİ VE ÖZGÜN PAYLAŞIMLARINIZI MERAKLA TAKİP EDİYORUZ... AYSAN

Yorum Gönder