| 0 yorum ]

Sıla İmza albümünün 3. video klibini yine slow bir parçaya çekmiş.Ben iilk defa dinledim şarkıyı.Çok da beğendim başa aldım tekrardan.Klibin yönetmeni Kemal Doğulu.Sıla'nın klipte Hande Yener gibi savruk ve saçma bi şekilde yürümesinden de az çok anlaşılıyor zaten heralde.Neyse değişik bir klip ve güzel bir çalışma olmuş.Buyrun dinleyin...[...]




Yara Bende
Kimbilir kim olduk
Bile bile göre göre
Sustuklarımız kaçtıklarımız ne

Düşündürmeden durmayan
Uyku zaten uyutmadan
Dilde kelamsız tende selamsız
Bu halimiz ne

Defalarca neşter vurulan
Sonra geçti diyip sarılan
Ama hala kanayan yara bende

Kaç gecedir sırt sırta
Bizden başka her şey orda
Sen mi ben mi daha cesuruz ayrılmaya

Kaç gecedir sırt sırta
Bizden başka her şey orada
Sen mi ben mi daha cesuruz ağlamaya


0 yorum

Yorum Gönder