| 0 yorum ]

Geçtiğimiz cuma günü abimin Bodrum'dan ziyarete gelmesi sebebiyle Bostancı Lunaparkına gittik.Önünden defalarca geçmeme rağmen ilk defa Bostancı'da ki lunaparka gittim.Oldukça güzel bir yer.İlk önce tren diye bi alet vardı.Köşelerden aniden dönüyo ve inişli çıkışlı bir kaç yeri var.Ben yüksekten korkan bi insan olduğum için bu alette bile korktum ve abimin kolunu hiç bırakmadım:)Ama eğlenceli birşeydi.En azından indiğimizde gülüyorduk.Daha sonrasında neye binelim diye düşünürken tam kapının girişinde daha önce görmediğimiz bir alet gördük.Oldukça masum görünüyordu.Başıma gelecekleri bilsem hiç bi kuvvet beni o alete bindiremezdi...[...]


İlk önce annem ve ben ikili bir yere abim ve nişanlısı diğer tarafa oturdular.Görevli kişi korumaları kapamaya geldiği zaman 'ilk defa biniyoruz daha önce görmedik,çok mu korkunç' diye sorduk görevli; 'yani takla falan atıyo' diye kısa bir cevap verdi.Bunu duyan annem indi.Ben de abimin nişanlısı ile oturdum abim tek kaldı.Abime yaptığım 'önce izleyelim sonra binelim'ısrarıma rağmen beni ikna etti ve bindik.Başlama düdüğüyle birlikte makine deli gibi hareket etmeye başladı.Gözümü hiç açmadım.Yerle bir olan makine havalandı.Sürekli taklalar atarak aynı zamanda kendi etrafında dönerek bizi döndürmeye başladı.Bir ara gerçekten bayılıcağımı sandım.O kadar uzun sürdü ki artık tutunmak için bile gücüm kalmadı.Kendi çığlığım ve abimin nişanlsının sesinden başka bir ses duymadım zaten.Hayatımın hiç bi döneminde bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum.Başta da dediğim gibi bakınca o aletin bu şekillere girebiliceği hiç belli olmuyor.Tabii indikten sonra ben fenalaştım.Bir türlü kendime gelemedim ve beni acile götürmek zorunda kaldılar.Yediğim serumla kendime biraz gelebildim.Bu arada dikkatimizi bir şey çekti.Orda o kadar oyuncak alet vs var ve bir sürü insan çoluk çocuk bunlara biniyor.orda yaklaşık 10dk boyunca fenalık geçirdim ve hiç bir sağlık görevlisi yoktu lunaparkta.Hiç bir görevli de yanımıza gelmedi ne oldu diye.Ayrıca korku tünellerinde bile kalbi olanlar girmesin gibi yazılar bulunurken bu alette hiç bir uyarı yoktu.Zar'ın internetten bir videosunu buldum ve izledim.Ben buna nasıl binmişim diye bir keere daha korkuya kapıldım.Sizlerle de paylaştım bu vdeoyu.Binmek isteyenlerin bir fikri olsun şimdiden.Sözün özü lunaparka gittiğinizde ne olduğundan emin omadığınız şeylere binmeyin,özellikle de adı ZAR sa:)

Buradan ulaşabilirsiniz.

0 yorum

Yorum Gönder