| 0 yorum ]

Es-Es namıdiğer Eskişehir!Es-Es de Atv nin oldukça iddialı yapımlarından biri gibi görünüyor.Şahsen ben fragmanını tv de izledikten sonra başlıycağı günü iple çekmeye başladım.Dizinin yayın tarihi 16 Ağustos.Başrollerde Hatırla Sevgilide de beğenerek izlediğim iki isim var.Birisi Berk Hakman diğeri ise Ahmet Rıfat Şungar.Oyuncular arasında genç isimlerle birlikte usta oyuncularda yer alıyor.Konusu ise şöyle;Sabıkalı bir genç olan Uras'ın hayatı,kötü bir anında tesadüf eseri tanıştığı Işık Hoca ile değişir.Üniversiteye kaydolan Uras artık bambaşka bir hayatın içindedir.Çevresi tamamen değişen Uras okumak için aynı zamanda çalışmak zorundadır.Fakat hapisten kaçan abisi Uras'ın izini bulur ve Uras tekrar geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalır.Dizinin tanıtım fragmanındaki şarkıda oldukça güzel.Sözlerini aşağıda sizlerle paylaşıyorum.Fakat kimin söylediğini öğrenemedim. Dizi fragmanını aşağıdan izleyebilirsiniz...[...]



SALIN HEPSİNİ ÜSTÜME GELSİNLER!!!
TEKER TEKER KARŞIMA ÇIKSINLAR!!!
GÜÇLERİ YETERSE BENİ YIKSINLAR!!!
BAŞIM DİK ALNIM AÇIKKEN BEN BU ALEMDE KENDİMİ TEK GEÇERİM!!!

0 yorum

Yorum Gönder