| 0 yorum ]

İşyerinde canım sıkıldı otur otur.Gelen gidende biraz az.İnternetten test çözmeye karar verdim.Ama öyle sevgilin seni seviyor mu tarzı testler değil.Önce biraz ingilizce quizlerden çözdüm seviyemi ölçtüm.Sonra bu aralar bana çok sıkıntı çektiren ülke başkentleriyle ilgili test aradım nette.Ve böylelikle çok güzel bir oyun buldum.Ülkeler ve Başkentleri oyunu!Deminden beri oynuyorum.Çok eğlenceli oluyor.Test size yanlış cevap verdiğiniz zaman doğru cevabı da gösteriyor ki böylelikle birdahakine yanlış yapmıyorsunuz.Yalnız site ingilizce olduğu için ülke isimlerininde ingilizcesi yazıyor.Bu da bir bakıma iyi.Bir çok ülkenin ingilizce yazılımını unutmuşum meğer.Doğru yanıtlarınız yeşil yuvarlak olarak çıkıyor.Her soru için 10 saniyeniz var.Eğer siz de işyerinizde veya evinizde sıkılıyorsanız bu tür testler çözün derim.Oyunu oynamak isteyenler için gerekli linki aşağıda veriyorum.Aynı zamanda siteye üye olup da oynarsanız skorunuzu tabloya yazdırabiliyorsunuz...[...]


Oyunu buradan oynaya bilirsiniz...

0 yorum

Yorum Gönder