| 0 yorum ]

Suzan Kardeş Balkan şarkıları söylediği ilk albümünün ardından farklı ve çok keyifli bir projeye imza attı.Onu bir çoğumuz Komedi Dükkanı'ndan tanıyoruz.Fakat eski Bir Demet Tiyatro izleyicileri onu aynı zamanda sürekli pencerede duran Suzan abla olarak da hatırlayacaktır(benim gibi).Şimdiye kadar sayısız ünlü ismin makyözlüğünü yapan Suzan Kardeş,bu isimlerin seslendirdiği şarkılardan oluşan bir albüm çıkardı.Şuanda dinliyorum ve oyunculuğuyla beğenimizi kazanan kişilerden sevdiğimiz şarkıları dinlemek çok keyifli.Fikret Kuşkan, Cem Yılmaz, Nejat İşler, Erkan Can, Özgü Namal, Demet Akbağ, Olgun Şimşek, Yılmaz Erdoğan, Meltem Cumbul, Sezen Aksu, Haluk Bilginer gibi isimler yer alıyor albümde.Özellikle Özgü Namal'ın seslendiriği parça benim favorim.Çingeneler Zamanı filminde de bu şarkı beni çok duygulandırmıştı.Sanırım bu albümü istiyorum ben:)İşte ünlüler ve Makyaj Odası Albümü'nde seslendirdikleri parçalar...[...]

Suzan Kardeş - Makyaj Odası Şarkıları

Suzan Kardeş - Gelem Gelem
Nejat İşler - Hancı
Demet Akbağ - Çayuriye (Olanlar Oldu Bana)
Yasemin Yalçın - Taht Kurmuşsun Kalbime
Cem Yılmaz - Ah Bu Gönül Şarkıları
Halil Ergün - Kırmızı Gülün Alı Var
Haluk Bilginer - Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur
Olgun Şimşek - Ellerim Bomboş
Oya Başar - Dom Dom Kurşunu
Yılmaz Erdoğan - Telli Turnam
Meltem Cumbul - Beyaz Giyme Toz Olur
Şebnem Dönmez - Yovano Yovanke
Özgü Namal - Saoroma (Hıdırellez) / Ederlezi
Güvenç Kıraç - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş
Erkan Can - Küçelere Su Serpmişim
Fikret Kuşkan - Pıkmasparı (Kuzgun)
Sezen Aksu - Eğreti Gelin
Suzan Kardeş - Huysuzsun... Arkamdan Tas Tas

0 yorum

Yorum Gönder