| 0 yorum ]

Bu aralar neredeyse her gün başka bir arkadaşımdan Markafoni davetiyesi geliyor.Bu tür gelen davetiyeli mailleri genelde okumadan silerim,pek ilgilenmem.Fakat Markafoni'yi merak ettim ve nette küçük bir araştırma yaptım.
Markafoni bir pazarlama sitesi.Dünyaca ünlü markaların alışverişini bu siteden gerçekleştirebiliyosunuz.Yalnız bütün ürünler aynı anda satışa sunulmuyor.her hafta başka bir markanın stok ürünlerini satın alabiliyorsunuz.Bu da MarkaFoni'yi diğer alışveriş sitelerinden ayırıyor.Siteye rastgele üye olamıyorsunuz.Birinin size üyelik davetiyesi göndermesi gerekiyor.Davet ettiğiniz bir arkadaşınız siteye üye olur ve oradan alışveriş yaparsa...sizin hesabınıza 10TL yatıyor.Yatan parayı siteden yaptığınız alışverişlerde kullanabiliyorsunuz.( Bu bilgiyi edindikten sonra anladım neden o kadar çok davetiye geldiğini:) )Ben internet üzerinden giyim alışverişi yapmayı pek sevmiyorum.Zaten pek de beceremiyorum.Fakat bu sistemi kullanan bir çok arkadaşım var.Siz de eğer bu tip alışverişlerden hoşlanıyorsanız ve hala biri size davetiye göndermediyse -ki bu mümkün değil sanırım:)- bana ulaşabilirsiniz.

0 yorum

Yorum Gönder