| 0 yorum ]

Mesai bitimine 1,5saat kaldı.Bu saat benim kahve saatim(Eğer müşteri yoksa).Kahvemi içerken de müzik dinliyorum.Öykü&Berk'in albumunu ilk defa dinleme fırsatım olsu.Çok sevdiğim bu şarkıyı o kadar güzel söylemişler ki bayıla bayıla dinliyorum son yarım saattir.Herhalde 5.kez başa almışımdır.Öykü'nün sesi ilk defa bu kadar hoşuma gitti.Hemen blogumda paylaşmak istedim.Sizlerde mahrum kalmayın bu dinlenesi şarkıdan:)Hadi hep beraber bir kere daha dinleyelim...[...]





Hep senmi ağladın hep senmi yandın
Bende gülemedim yalan dünyada
Hep senmi ağladın hep senmi yandın
Bende gülemedim yalan dünyada

Sen beni gönlünce mutlumu sandın
Gönlümü boşyere çalan dünyada
Sen beni gönlünce mutlumu sandın
Ömrümü boşyere çalan dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüme gülen dünyada
Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüme gülen dünyada

Bilirim sevdiğim kusurun yoktu
Sana karşı benim hayalim çoktu
Bilirim sevdiğim kusurun yoktu
Sana karşı benim hayalim çoktu

Felek bulut oldu üstüme yağdı
Yaşları gözüme dolan dünyada
Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüme gülen dünyada

Ah yalan dünyada yalan dünyada
Yalandan yüzüme gülen dünyada










0 yorum

Yorum Gönder